Продавець Острів Скарбів - магазин унікальних подарунків розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
255 відгуків
+380 (95) 313-22-83
+380 (95) 313-22-83
+380 (95) 313-22-83
+380 (95) 313-22-83
Острів Скарбів online
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • НОВА ПОШТА для КиєваДоставка Новою Поштою по Києву зручна тим, що Ви отримуєте замовлення тоді, коли це зручно Вам. Не потрібно чекати кур'єра і пояснювати йому, як Вас знайти. Найчастіше, це найбільш бюджетний варіант, оскільки тарифи стартують від 50 гривень. (Відправлення здійснюється тільки після надходження повної/часткової оплати замовлення)
  • СамовивізЯкщо ви бажате отримати обраний на сайті товар самостійно з магазину в Києві, обов"язково оформіть заказ, щоб ми змогли відкласти його для вас. Адреса магазину: м. Киів, проспект Оболонський 21-Б, ТРЦ Dream Berry 1 поверх, вхід "Мексика", тел. 095 313 22 83
  • Нова ПоштаНайшвидший перевізник в Україні. Для отримання замовлення Новою Поштою вкажіть номер найближчого до вас відділення. Після оформлення та сплати товару ви отримаєте повідомлення з номером ТТН, за яким ви зможете відслідкувати та отримати посилку. Доставка Новою Поштою по місту Києву вигідна тим, що ви отримуєте замовлення у зручний вам час. Не треба очикувати кур"єра та пояснювати як доїхати. Також це найбільш бюджетний варіант доставки по місту, так як трифи Нової Пошти починаються від 50 гривень. (Відправка здійснюється тільки після надходження повноі або часткової оплати замовлення)
  • НОВА ПОШТА по УкраїніБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 3000 ₴.Найшвидший перевізник в Україні. Тарифи стартують від 50 грн. Для отримання Новою Поштою повідомте у замовленні номер найближчого до вас відділення. За фактом відправки ви отримаєте SMS-повідомлення з номером ТТН, за якою зможете отримати посилку. Надсилання замовлень здійснюється тільки після надходження повної/часткової оплати замовлення. Просимо вас чекати на SMS, але повідомляти нам, якщо воно не було отримано протягом 1 доби після заявленого терміну.

Способи оплати

  • Післяплата
  • Оплата на рахунокЦей вид оплати зручний і для Приват24, тому що в меню можна вибрати оплату за будь-який рахунок в Україні. Він використовується як для роздрібних, так оптових покупок. р/р Приватбанку UA893052990000026007036805305 код 2761405101 або картка-ключ 5169330533997141
  • Карта Приватбанку 5169330533997141Маємо на увазі 100% передоплату до відправки товару Вам. Ми надсилаємо смс/лист на електронну пошту з номером р/р Приват Банку та сумою замовлення та відправляємо покупку Вам після зарахування оплати на р/р. р/р Приватбанку UA893052990000026007036805305 код 2761405101 або карта 5169330533997141
  • Безготівковий розрахунок (р/с)Цей вид оплати зручний і для Приват24, так як в меню можна вибрати оплату на будь-який рахунок в Україні. Він використовується як для роздрібних, так і оптових покупок.
  • У магазині при самовивозіГотівкова/безготівкова оплата замовлення можлива за умови самовивозу в Києві. Пункт самовивозу - магазин "Острів Скарбів" ТРЦ Dreаm Berry, 1 поверх, вхід "Мексика". Просимо звернути увагу на те, що конкретний товар, побачений на цьому сайті, буде чекати на вас в точці самовивозу тільки за попереднім замовленням через корзину. Асортимент інтернет-магазину та магазину "Острів Скарбів" може відрізнятися
  • З інших країнДля того, щоб оплатити покупку, перебуваючи за кордоном, можна використовувати такі системи, як: RIA, MoneyGram, Sigue, TYME, Western Union, PrivatMoney. Розмір % за переказ коштів може розрахувати тільки співробітник однієї з цих компаній. На жаль, системи грошових переказів Колібрі, Контакт і Золота корона більше не доступні в Україні.

Дорогі друзі, гості та покупці!

Відправка замовлень (Нова пошта) зазвичай здійснюється в день оплати, або наступного робочого дня, але не пізніше 3-х робочих днів з моменту надходження оплати. Також логістика перевантажена у перед- та святкові дні.

Ми не розглядаємо вхідні смски, надіслані без підпису з текстом "де руни???" або "ви відправили моє замовлення?!" Просимо вас поставитися до цього пункту свідомо, і дочекатися СМС з номером ТТН - ви обов'язково отримаєте його раніше, ніж прийде замовлення :)
Після надсилання замовлення ми надсилаємо СМС з номером ТТН компанії-перевізника на номер телефону, вказаний вами при оформленні замовлення. Будь ласка, вказуйте діючі телефони, щоб уникнути незручних ситуацій, але не пізніше 3-х робочих днів з моменту надходження оплати/часткової оплати.

 

Всі питання щодо статусу замовлення, поштового відправлення або номера ТТН  ви можете задати нам у Viber (095) 313 22 83 або надіслати на електронну пошту Ostrov_sokrovish@ukr.net
в наступному порядку:

1. ПІБ одержувача (зазначені Вами при замовленні)
2. Місто одержувача (зазначене Вами при замовленні)
3. Замовлений товар (№ замовлення НЕ обов'язковий!)
4. Приблизна дата замовлення
5. Трек-номер або № ТТН посилки, якщо така була отримана Вами в смс.

PS: Повідомлення без елементарних знаків пунктуації не розглядаються, а за виправдання на кшталт "ну я не думав, що у вас багато замовлень!" застосовуються жорсткі санкції! :)))

 

Важливо: Наш інтернет-магазин не несе відповідальності за затримку відправлення замовлень поштою та службами логістики!

Коли Ви отримуєте від нас номер ТТН/трек-номер поштового відправлення, це означає, що ми виконали свої зобов'язання і відправили Ваше замовлення вчасно.
У разі затримки, будь ласка, зверніться до компанії, яка надає послуги логістики на Ваше замовлення:

Гаряча лінія ТОВ "Нова Пошта" 0-800-500-609
Гаряча лінія ПАТ "Укрпошта" 0 800 300 545
Гаряча лінія ТОВ "Ін Тайм" 0 800 300 911

 

 

Ми залишаємо функцію накладеного платежу при наступних умовах:

1. Часткова передоплата можлива, коли вартість замовлення перевищує 1000 гривень.

2. Часткова передоплата передбачає 10-50% від суми замовлення. Це пов'язано з вартістю доставки посилки і компенсує наші зусилля у разі, якщо покупець відмовляється від отримання.

3. Якщо покупець відмовляється від отримання посилки, ми повертаємо різницю за винятком вартості доставки замовлення в обидва кінці + комісія банку. Для того, щоб оформити повернення, ознайомтесь з умовами обміну/повернення. Кошти будуть повернені протягом 3 робочих днів. (Увага: акційні та уцінені товари поверненню та обміну не підлягають. Також не можна повернути прикраси з натуральними каменями (Постанова Кабінету міністрів України №1173 від 07.12.05)

4. У разі анулювання замовлення Покупцем до відправки замовлення, при поверненні оплати буде вирахувано комісію в розмірі 10% вартості замовлення. Ми просимо звернути увагу на цей пункт, щоб у процесі уникнути незручних з'ясувань.

Оформляючи замовлення, Ви підтверджуєте, що ознайомлені з вищеописаними умовами.

Ми дуже сподіваємося на Ваше розуміння та подальшу успішну співпрацю :)

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner